Английский язык - это FLASH!

Content

FLASH дає дорогу в FLEX


Я, Жиліна Юлія — студентка школи англійської мови FLASH вже близько 5 років і дуже задоволена результатами. Завдяки FLASH я багато чого досягла з англійської мови. А саме я є призером міських олімпіад з англійської мови, учасником багатьох міських конкурсів знавців іноземних мов. Про один з них я Вам зараз розповів.
Зовсім недавно мені запропонували прийняти участь в міжнародній програмі по обміну студентами “FLEX”. Спочатку я дуже хвилювалась і, чесно кажучи, зовсім туди не хотіла йти, тому що не вірила в свої сили. Коли прийшла на перший етап, було 400 школярів, таких самих як я. Тоді я й втратила останню краплину надії на подальшие прийняття участі в конкурсі. Але коли в дванадцять годин ночі зайшла подивитись результати моїх друзів, несподівано для себе знайшла моє прізвище та ім'я. Тоді я була щаслива і на наступний день пішла разом з вісімдесятьма такими ж як я щасливчиками на другий тур.
Зараз я з нетерпінням чекаю дзвінка від працівників FLEX і такі довгоочікуванні слова: “Добрий день. Вітаю, Ви пройшли в третій тур...”
Тож хочу сказати велике спасибі FLASHза те, що Ви робите великий внесок у життя звичайних людей. Саме на Ваших заняттях я розвинула любов до англійської мови. Та окреме спасибі нашій чудовій вчительці Павлик Ілоні Іванівні. Вона завжди заряджає позитивом та добрим настроєм.

То коли попросять порадити найкращу школу вивчення англійської мови, я пораджу FLASH”.

Редакторблога - Оля Кетова-Сандул. Технологии Blogger.

Slider Section