Английский язык - это FLASH!

Content

Продовжуємо удосконалювати англійську разом з носіями мови!



  Продовжуємо удосконалювати англійську з носіями мови.
У нас знову працює “Speaking club”.Заняття буде проводити Емануель, який уже повернувся до нас з Нігерії.Ось, що він про себе пише:
" Мене звуть Еммануель Удокама, мені 24 роки, я з Нігерії, мій батько був учителем, моя мама бізнес-леді, у мене є 2 сестри і 5 братів
Я хочу бути гінекологом, але мама хотіла, щоб я був педіатром, бо я люблю дітей. Біблія для мене найкраща книга. Я відвідав Єгипет, Гани та Угорщину. Я відвідав 8 міст України і мені дуже подобається Вінниця.
Я люблю вчити, читати, співати, танцювати, кататися на велосипеді, баскетбол і футбол".



"Speaking club" відбуватиметься щонеділі о 14.00 В ТЦ Анастасія, офіс 515.







Редакторблога - Оля Кетова-Сандул. Технологии Blogger.

Slider Section